Intertext
 
zespol
 

Zespół

Beata Kander

Dyrektor Generalna

Od 22 lat z powodzeniem zarządza Biurem – profesjonalna w najdrobniejszych szczegółach, wyznacza jego wizję i kierunek rozwoju. Tworzy śmiałe strategie i plany działania, które konsekwentnie realizuje w oparciu o swoje bogate doświadczenie i wiedzę.

Iwona Sewastynowicz

Dyrektor zarządzająca

Wspiera Dyrektor Generalną w budowaniu strategii rozwoju firmy. Odpowiada za politykę sprzedażową – wnikliwie obserwuje branżę oraz analizuje jej potrzeby, oczekiwania i potencjał, podążając za zmieniającymi się trendami. Do jej obowiązków należy również utrzymywanie stałych relacji z klientami, działania operacyjne i negocjacyjne oraz czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem całego biura. Wieloletnie doświadczenie i wiedza (między innymi studia MBA oraz studia doktoranckie) czynią ją prawdziwym fachowcem w swojej dziedzinie.

Patrycja Frej

Kierownik projektu – tłumaczenia ustne

Do jej zadań należy kompleksowa obsługa zamówień dotyczących tłumaczeń ustnych i organizacji konferencji – koordynuje pracę podwykonawców i prowadzi z nimi negocjacje. Dokładność i precyzja w działaniu pozwalają jej budować trwałe relacje z klientami i doradzać im optymalne rozwiązania.

Małgorzata Samsonowska

Kierownik projektu – tłumaczenia pisemne

Odpowiada za przygotowywanie ofert i realizację złożonych zamówień – dba o to, by każde zlecenie było wykonane profesjonalnie, terminowo i z zachowaniem najlepszych standardów jakości. Jej rzeczowe podejście do pracy przekłada się na pozytywne wyniki oraz satysfakcję klientów.

Anna Ziółek

Kierownik projektu – tłumaczenia pisemne

Zajmuje się pełną obsługą zamówień pisemnych – czuwa nad prawidłowym przebiegiem realizacji zlecenia. Wieloletnie doświadczenie w branży tłumaczeniowej przekłada na profesjonalne podejście do prowadzonych projektów oraz tworzenie dobrych i trwałych relacji z klientami i tłumaczami.


Iwona Bajurko

Dyrektor ds. jakości

Absolwentka Katedry Języków Specjalistycznych na Wydziale Lingwistyki Stosowanej UW. Koordynuje prace trzech działów: Tłumaczy, Korekty i Zespołu DTP. Czuwa nad jakością, zgodnością z procedurami i kompleksowym przebiegiem realizacji zleceń. Promuje najlepsze standardy sztuki przekładu. Udziela wsparcia merytorycznego i technicznego pracownikom i współpracującym tłumaczom. Odpowiada za wdrożenie i bieżące wykorzystanie nowych narzędzi i rozwiązań technologicznych.


Marta Król

Kierownik Działu Korekty

Absolwentka Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW (angielski/francuski, specjalizacja ustna). Kieruje zespołem tłumaczy-weryfikatorów, który czuwa nad doborem tłumaczy do każdego zlecenia, dokonuje weryfikacji, redakcji i tłumaczenia tekstów oraz dba o zachowanie najwyższych standardów jakości przekładu. Dzięki jej zaangażowaniu i rzetelności klienci mogą być pewni, że otrzymają tekst dopięty na ostatni guzik. Jest też odpowiedzialna za praktyki studenckie.

 

Agnieszka Żagun-Deba

Specjalista ds. rozliczeń

Sprawuje nadzór nad finansami Biura – monitoruje rozliczenia, odpowiada za terminowość płatności wynagrodzeń i prowadzi rachunkowość. Jest uważna i skrupulatna – dzięki czemu zarówno zleceniodawcy, jak i tłumacze mogą być pewni, że ich finansami zajmie się prawdziwy specjalista.


Tomasz Fiłonik

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

Do jego zadań należy przygotowywanie propozycji współpracy w oparciu o potrzeby klienta, nawiązywanie relacji z nowymi klientami, a także działania marketingowe biura. Zajmuje się także przygotowywaniem biuletynu kulturalnego z racji wieloletniego doświadczenia dziennikarskiego zdobytego m.in. w Telewizji Polskiej.


Aleksandra Wosk

Specjalista ds. rekrutacji

Dba o pozyskiwanie jak najlepszych tłumaczy, którzy spełnią wysokie wymagania Biura i jego Klientów. Do jej obowiązków należy proces rekrutacji – od analizy CV po nadzorowanie pierwszych zleceń tłumacza podczas okresu wdrażania.


Diana Holleran

Specjalista ds. współpracy międzynarodowej

Odpowiada za nawiązywanie współpracy z nowymi klientami na rynku międzynarodowym. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży w branży językowej oraz we współpracy międzynarodowej. Ukończyła liczne kursy zawodowe, m.in. ILM Certificate in Leadership and Management oraz kurs Project Managera, dzięki czemu profesjonalnie realizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Wrodzony optymizm, otwartość na ludzi i duża dawka kreatywności sprawiają, że do każdego zadania, nawet z pozoru niemożliwego, podchodzi z entuzjazmem i zaangażowaniem.


powrot